2009/06/23

Interforo officialmente inaugurate al solstitio, interlingua entra le nove millennio

Le dies del listas yahoo etc es finite. Le 21 de junio, interforo era inaugurate - iste foro moderne es create, durante multissime horas nocturne, per le danese dynamic, Lars Falcatorrosa Rosenmeier. Un labor multo laudabile! Visita le foro a interforo.org. Ben, si tu non confide in mi recommendation, lege primo lo de Daniel Hollande.

Hodie es le vespere de Sancte Johannes. Proque io non ha scribite un nove epistolo, io ha retrovate mi entrata de tres annos retro, con belle pictura per Nikolai Astrup - e un discussion que revocava vetule traditiones pan-europee: juvenas nude qui saltava le foco al medienocte etc.

1 comment:

Laurentio said...

Multe gratias pro le mention del sito e tu parolas affabile!! :)

Del resto, io anque ha debite usar bastante horas diurne pro le sito. ;)