2009/04/04

Blogs in ido, renascimento del lingua de Couturat & de Beaufront?

Construite per Louis Couturat e propagandate per Louis de Beaufront, ido es un lingua artificial con nomine curte e historia longe. In 2007 le lingua celebrava su centenario.

In le passato, le poc tentativas de blogar in ido ha essite de duration curte. Recentemente tamen, le blogosphera ha deventite un poco plus stabile. Visita le blogs in ido:

Prilingua letraro, de Tiberio Madonna.
Royalist-Ido, Francia.
Ido Estonia, de Anvarzhon Zhurajev, Tallinn, Estonia.
Ido-poezio, de Tiberio Madonna.
Haiku IDO, de Antonio M.

Ben, in qual lingua le blogs al momento es plus active - in ido o in interlingua?

17 comments:

falco said...

Interessante, gratias.

Del resto, esque tu notava mi allusion "discrecte" in mi ultime commentario a te? (In danese nos, pro rationes incognite, appella tal allusiones tanto fin un "vink med en vognstang(!)".) :)

Svenni said...

Que pueras belle in un chat interlinguistic (non-esperantista) es tanto infrequente como un septimana con duo jovedis (porcos volante, etc)? Si, isto naturalmente es un observation multo interessante. Al altere latere, belle esperantistas (del variante feminin) non es un phenomeno tanto rar ... forsan nos chassa in le foreste erronee ...

Allusion per medio de un barra de carro? Phantastic! Infortunatemente que nos non plus usa le danese ... ;-)

Laurentio said...

Hehe, no io pensava plus tosto al allusion continite in mi nomine de schermo. :)

Svenni said...

Aha, le interlinguistas a Kirchheimbolanden e le esperantistas a Białystok. (E le idistas a Tallinn.)

i may watch tng a lot, but i dont run around w. vulcan ears, etc. i swear it said...

E Darmok e Jalar a Tanagra. ;)

Ubi va esser Martein Sveinsson, si io debe demandar ? :)

<- said...

hmm... Jilad, io voleva dicer...

Cyrano de Bergerac said...

Cxu Falco? Jes, mi pensas ke jes, malgraux la preskaux novlangueca stilo ... :-)

Kial ne, je la nomo de la nova gefratigxeco, kongreso vere internacia, ie ajn, kie eblas paroli per cxiuj langoj, ecx la vulkana?

falco said...

Novvi non scribe interlingua. :)

Hmm... "Proque non, in le nomine del nove fraternalisation, un congresso vermente international, ubicunque(?), ubi pote on parlar tote linguas, mesmo Vulcan?"??

I think we may be having a communication problem. :)I wasn't saying that I intended to wear vulcan ears to the Interlingua conference, my choice of screen name was only an attempt to convice you that even though I made a reference to the Star Trek episode "Darmok", I'm not a "trekkie"! (Really, I'm not!!)

The object of my comment, Sir, was to ascertain whether you are planning to participate in this year's conference! Not to put pressure on you, but there should be a lot of good photo op's, and the lodging is cheap! :)

falco said...

"photo op" as in "things to take pictures of", not "opportunity to get your picture taken" (not sure if you can really use it like that, sorry...)

Laurentio said...

Subscribente me, ignora per favor!

Svenni said...

Que?

Tu te subscribeva al conferentia ... es isto, nonne?

Pardonu al mi ke mi ankoraux ne respondis al antauxaj komentoj. Eble mi ecx jam kabeigxis.

Laurentio said...

In effecto io non ancora me ha subscribite al conferentia.

In mi ultime message io me subscribeva solmente a iste filo de commentarios. :) (Assi que io recipe un notification quando alteres scribe un commentario.)

Io regretta si io pareva troppo 'pushy' in previe commentarios!

Io multo spera que tu non ha facite o va facer 'como Kabe'!

Serea il proque tu es disillusionate con le prospectos futur de interlingua?

Pro esser honeste, io ha sempre essite lo que alicunos appella un 'hobbyista' de interlingua - io non ha jammais pensate que illo potera devenir un lingua mundial, o simile, io ha solmente pensate al avantages practic que illo pote dar me. (Quanto al studio de altere linguas, avantages social, un passatempore amusante, etc.)

Ora pro me lo plus importante non es le lingua per se, ma le interlinguistas! Nos un un banda folle, ma ancora io pensa que nos es multo bon compania! :-)

Alora tu kabeismo serea un grande perdita. Si illo jammais occurreva, io multo spera que nos poterea ancora mantener le contacto! (Nos ha ya plus que ún lingua in commun!) :-)

Svenni said...

Pardona a me le krisemaksimering. In omne casos, io non dispare tanto rapidemente ... Tu ha ration, le plus importante es le interlinguistas. Anque io kompreneble desidera mantener le contacto. :-)

Laurentio said...

"Anque io kompreneble desidera mantener le contacto."

Isto me gaude multo!

Ancora io prefererea que tu remaneva in 'le sol lingua juste'. Io non vole deber scriber mi magazin heretic toto sol. :-)

Novparl (Noerrebro) said...

Er - woss all this about? Briefly?

falco said...

Svenni was showing signs of wanting to defect, but I think I talked him out if it! (I hope I did - I would hate to have to turn him in to the secret police.) :P

Svenni said...

Si, io time le policia secrete ... :-)