2008/05/08

Vita intelligente in le Casa Blanc

De tempore in tempore il me sembla que le apparition de nove blogs in interlingua es tanto infrequente como vita intelligente in le Casa Blanc ...

Felicemente, Falcatorrosa-Rosenmeier ha trovate non minus que tres nove blogs! Si, il es ver: durante le ultime medie anno io non ha cercate tracias de vita in nostre blogosphera.

Il se tracta de nove blogs de Finlandia, de Italia e de Anglaterra.

LingoBlog, de Finlandia, discute le problemas de interlingua, los trovante in le pronuciation e in le formas archaic del lingua. Io non es completemente de accordo, ma le discussion naturalmente es importante. Mi objection: si solmente cent (o mil) homines parla interlingua, non importa si iste poc homines dice "haber herpete" o "haver herpes". Le interlinguistas debe partir del grottas del 20-me seculo - e rumper le circulos vitiose que impedi le disveloppamento del lingua.

E, si, io spera que Hillary vince le electiones del Statos Unite, ma le retorno de Bill Clinton al Casa Blanc al momento sembla solmente un poco plus probabile que le acceptation general de interlingua como lingua international.

9 comments:

laurentio said...

Le illustration me place. :)

komfo,amonan said...

Diva Fortuna vos subridet! "Bloges" lojbanici rarissimi sunt. [Possum malam latinam et nullum interlinguam scribere :)]

Martein Sveinsson said...

Blogo en Lojban havas pli da valoro ol dek frenezuloj en la Blanka Domo! (Pardona mi volapük!)

Ma, seriosemente, Lojban es un lingua que me ha interessate durante multe annos - ma, regrettabilemente, io ancora non ha comenciate a apprender lo. Un lingua fascinante!

Bjoerk G. said...

Helo. My name Bjoerk. I not like baddie in Wite House. I ar No. 1 Yuman Rites campainer. I shouting "Fredom for Tibet" and hole of Tibet go riot.

komfo,amonan said...

Ego non possum interlinguam scribere, sed possum eam aliquantum legere, quia Francogallicae Hispanicaeque Latinaeque sciens sum. Spero te (tuosque lectores) meam malam Latinam legere possunt.

Construxitne aliquis automaticum interpretem Francogallicae aut Anglicae in Interlinguam?

Spero atque te paulum aut multum Lojban discere. Spero atque Baraccum Obama vincere :)

Martein Sveinsson said...

Un medie anno retro io ancora pensava que Hillary poteva esser presidente - e Obama vice-presidente. Ma iste combination probabilemente non plus es possibile ... Clinton o Obama? Io pensa que le plus importante pro le mundo es que Bush quita le Casa Blanc, e que le Democratos finalmente le regania!

Un traductor automatic que traduce del anglese o francese a interlingua? Non, io non pensa que existe un tal traductor ... ma esque altere lectores ha altere informationes? (Io videva al sito lojban.org que existe un traductor automatic lojban-anglese. Ma nulle anglese-lojban?)

fotbol-casuals said...

Vi vet kor du bor.

Martein Sveinsson said...

Men, Novlangue, hvorfor siterer du Dagbladet nå igjen? ;-)

VJ Solanas said...

Because den er meget morsomt.

Asseblief apprenez le Lojban et soyez notre Dolmetsha Lojban-Interlingua. Mais ne pas negliger vos etudes d'Eesti. Tusen tack.

rbkjncxq