2007/12/30

Blogs in interlingua actualisate durante le ultime menses

Lista de blogs in Interlingua, actualisate durante le ultime menses (septembre-decembre 2007):

Blog de Mardy
Le Oculo Interlinguistic
Blog del UMI
Blog personal de Peter Kovacs
Blogg Marteins Sveinssonar
Carlos Alberto Santos
EcclesIA
Falcatorrosa
Interlingua Roma
Justo Nunc
Le blog de Erik Enfors
Novlangue
Recolta Floreal

In addition, por illos qui se interessa del projecto del s.n. Interlingua Education Institute, pote esser utile studiar anque un blog in Anglese, One World, One Voice Project, que jeta un poco lumine sur le creation de iste sito.

2 comments:

Lars said...

Io spera, tu vive ancora, Martein? :P

Le Interlingua Education Institute me confunde un poco. Illes ha un sito multo belle, ma io ha nunquam audite de illes, illes es a pena mentionate in le web, il ha nulle commentarios in lor blog, e il non sta un sol parola in interlingua in lor sitos! :/

Crede tu que il es un sorta de burla?

Morten Svendsen said...

Salute, Lars - si, gratias, io es plus viviente que jammais, ma concernente interlingua io evidentemente ha pausate un poco. Il me sembla que attender Godot es un occupation plus optimistic ... :-)

Le Interlingua Education Institute? Non, io non pensa que il se tracta de un burla. Io pensa que es plus seriose, regrettabilemente: un del multe personas qui, tote sol, proba reinventar le rota ...

Io regretta que io ancora non ha respondite a tu e-posta. Io lo retrova e te responde!