2007/09/27

Le melior film del mundo

Heri io reguardava le film "Granfilio del Sheik", con Buster Keaton, Louise Brooks e, inevitabilemente, Rudolph Valentino. O forsan io solmente ha soniate isto. Harold Lloyd era le beduin (con grande beryllos), e Aud Egede Nissen - su filia dansante. Herman Brusselmans era le detective flaminge, e Sybil Seely su amica (belle scena in le camera de banio).


Al St. John era omnipresente, le cowboy de camelos. In un film mute le differentias inter anglese e arabe non es insuperabile. Le director ponderose del septe bobinas que io trovava in le mansarda: William Goodrich, jr. Qui dice que le americanos non sempre produce le melior films?

3 comments:

Justo Nunc said...

Quasi tote mi films preferite es anque american e anque multe series de tv... etiam il ha bon productos audiovisual europee mais illos me sempla sovente (non semper) plus insipide. Io lo confessa...

Morten Svendsen said...

Insipide, le films europee? Non del toto! :-) Naturalmente, le responsa al ultime demanda del entrata in supra es: "Io!"

Prince William said...

Le films american es melior quod los gringos ha plus $$. Sin eso pecunia, le films de H. Potter & JRR Tolkien es nul, egal al maximal parte del cine britanic.