2007/06/16

Lumines del strata, impressiones II

4 comments:

Petro Ferrero de Hungaria said...

Io non crede, que isto es un photo. Es illo? Illo es un pictura, nonne? Io a pena pote imaginar, que on registra un tal phenomeno per apparato photographic, que monstra per hasardo un forma simile a homine.

Morten Svendsen said...

Un photo o un pictura? Isto probabilemente es un question de definitiones. Io non sape ... ma, intertanto, io mantene que il se tracta de un photo ... naturalmente non sin modificationes.

Ben, le photo monstra un umbra (de un esser human) sur pavimento. Io ha filtrate le photo original un medie dozenas de vices pro intensificar le relievo del pavimento e, finalmente, invertite le colores, eliminante certe partes del spectro. (Le original monstra solmente nuances de gris.)

Le photo del altere die es facite in le mesme maniera (ma in iste caso le colores non es modificate.)

Que tu pensa - photo o pictura?

Álvaro said...

Maravillosa imagem, digo io

Morten Svendsen said...

Gratias :-)