2006/09/24

ZX Spectrum Run OK

Mi matre ha retrovate mi vetule ZX Spectrum de 1982. Quando io lo testava, le vetule computator functionava perfectemente. Le Spectrum ha un capacitate de 48 kB (!), multo impressionante comparate con le 1 kB del predecessor, le ZX 81 con le qual io faceva mi prime experientias con le nove technologia computorial. On los programma per le lingua BASIC.

(PS. Le schermo es lo de un televisor. Le computator es le parve cassa nigre con le tastatura.)

Wikipedia: ZX Spectrum

10 comments:

Petro Ferrero de Hungaria said...

Tal homines, le quales comenciava con tal computatores, generalmente ha mal oculos hodie (o al minus illes debe usar berillos), proque illes debeva reguardar le schermo del television in un distantia basse, e non un un schermo special pro le scopos computatorial.

Al qual scopos tu pote usar iste machina ora? O es illo ja inutile (proque tu pote facer toto al qual illo es capace, anque per tu computator contemporanee)?

Morten Svendsen said...

Hodie le machina naturalmente ha valor sentimental - ma nulle valor practic. Illo non pote esser usate in un rete, e 48 kB non mesmo suffice pro le photo usate in supra!

Si, io usa lentes de contacto :-) Forsan tu ha ration. Ma al mesme tempore: in ille dies on forsan non sideva tote le die ante le schermos - le parve usabilitate del computatores nos dava tempore pro aere fresc!

Lars said...

Aarrhg, tu nove layout me dava un choc! ;) Ha tu cambiate al beta?

Le prime computator con que io veniva in contacto esseva un un 'lambda' - un 'clone'(?) de ZX81, que mi patre comprava ca. 1982-84. Su claves esseva de plastico e quando on los toccava, illos diceva 'biip'. :)

Io ha oblidate: Esque on poteva jocar ulle jocos al zx81 e su clones?

Plus tarde mi patre naturalmente comprava un commodore64 e illo offereva ya un multitude de jocos amusante. Io memora inter multe altere Ghostbusters, Hero, e 'Raid over Moscow'. (Le qual non esseva multo politicamente correcte del standards de hodie, ma amusante nonobstante.)

JAHVES MENIGHET AUKLAND said...

Anque io ha un Spectrum e un ZX81.

aasmundknutson said...

Proque es que io continualmente usa un adresse irrelevante hic?
Es que io es vetule?

Osama Bin Cnut said...

Congratulationes con tu nove sito, o es que io melioremente dice: le nove color de tu blog?

Morten Svendsen said...

Car Åsmund. In le grande contexto nullo es irrelevante. E io me gaude que anque tu ancora possede le Sinclairs historic!

Morten Svendsen said...

Jocos pro le ZX81? Si, illos existeva. Ma illos naturalmente era multo simple, con graphicas plus que simplissime. Io me memora p.ex. un labyrintho con monstros. Le programma postulava exactemente 1 kB, dunque le capacitate total del machina ...

Io memora que io scribeva alicun programmas pro le Spectrum, p.ex. un processor de textos, un programma que calculava radices quadrate (le tempore de calculation quasi se duplava con cata decimalo) e alicun tentativas de traduction automatic (multo optimistic ...) + un programma que me eleviava in le matinos (con le functiones RANDOM e BEEP, dunque musica computorial ...)

Novlangue said...

Privyet, moi droogs!
Mult interessante!

Anqu'io aveva un ZX e un Speccie.
Et io ha sabite que le Speccie essava popular in Scandinavia.
Et io ha gehabt un joc de football que essava "pas mal" per 48k.

Un "post" eccellent!
Widdersenn danke!

INTERLINGUANO said...

Car Morten!
Io vide que Franz Schmideberg qui ha facite le traduction de le curso de 8 lectiones a in germano es in nostre links (ligamines) de blogas.