2006/03/30

Aspectos de Bergen, le duo Casas Municipal

A sinistre, le Vetule Municipalitate, construite in 1558, con le monogramma de Christian VII (rege dano-norvegian de 1766 a 1808). A dextere, le contornos del nove Casa Municipal, de 1974.

Le 14 etages del nove Casa Municipal, vidite del Parco del Citate, con le glacie del Lille Lungegårdsvann.



Marken, con su casas del 18-ve e 19-ne seculos, e su strata reservate pro pedones. In le annos 60 e 70 on desiderava "renovar" le area, le nove Casa Municial era un del projectos que era realisate.

8 comments:

algus said...

Car Morten

Il es multo agradabile de vider tu imagines de Bergen- io non ha visitate le citate ma io ha vidite imagines del porto con le edificios interessante.
Io spera que tu prendera plure imagines de tu citate vetule e nove.
Alf

algus said...

Le sol brilla hodie e io me gaude.
Mi sito "alguseia" es nunc partialmente renovate in un nove modo.
Io expecta tu opinion e spera que tu ha alcun placer de lo vider.
Alf

Novlangue said...

Szervusz!

Qual es vostro contributions al Noreg-Wikipedia.? Bokmaal o Nynorsk - un especie de novlingua!?!

Tot laater

BESTEFARS BLOG said...

Me no sape si tu demanda nos, le novelinguistas. Me no ha produse un lingua proprie, ma nos es in le proseso ecsperimental, e nos tu invita a partisipa in iste proseso.

INTERLINGUANO said...

Car Morten.

Io ha terminate mi explorationes in linguaphantasias e decidite esser un interlinguisto dependabile e credabile.
Es que tu veni a Vadstena pro le incontro nordic?
I ha inviate mi scheda de inscription a DIU e spera que iste es un modo acceptabile. Hic in Norvegia nos non ha un tal inscription organisate.
Io spera que nos va incontrar a Vadstena.

Åsmund

Morten Svendsen said...

Car Alf, Åsmund e tote alteres: gratias pro le commentarios.

Non, io non va esser presente al incontro nordic.

BESTEFARS BLOG said...

Car Morten!
Io spera que tu reconsidera e participera in Vadstena. Tu es, io crede, le plus capbile del membros de UNI, e tu pote esser nostre plus importante in le futuro.
Con optime salutes!
Åsmund

Morten Svendsen said...

Car Åsmund. Gratias pro isto. Un reconsideration naturalmente serea possibile, ma al momento io considera plus tosto un cambiamento de lingua. Regrettabilemente.