2006/03/09

11 blogs actualisate durante le ultime mense!

Un medie anno retro, quando io creava mi blog, io trovava solmente un blog active in interlingua - illo de Alf Karlsson. Hodie io trova non minus que 11 blogs actualisate durante le ultime mense:

Francisco Forgiamonte scribe in Interlingua
Blog personal de Peter Kovacs in interlingua
Falcatorrosa - Un blog de Lars Rosenmeier in interlingua
Interlingua in uso
Internodio - actualitates general in Interlingua
Osmunds Blog
Pro interlingua - le blog de Paolo Castellina
Interlingua Hispanic
Interlingua Scientia
Interlinguano
Le blog de Morten Svendsen (iste blog)

(Blogs non actualisate recentemente - vide columna al dextera)

Informa me si existe blogs que io (ancora) non ha trovate. Quante blogs on habera in un anno?

3 comments:

Lars said...

Car Morten

Gratias pro tu commentario in mi blog. Io es multo impressionate que tu lo trovava si rapidemente, benque io non habeva facite ulle reclamos pro illo alicubi. :-)

Infortunatemente, le blog ora ha disparite de mi "dashboard", assi que io non pote connecter me al sito e facer nove entratas. Alora io debe probabilmente facer un nove blog. Io va immediatemente advertir te, quando illo es preste. :)

Lars

Lars said...

Car Morten. Mi nove blog se trova a iste adresse: http://falcatorrosa2.blogspot.com.

Lars

BESTEFARS BLOG said...

Car Morten!
Si, mi blogs son active.
Ma io e Ruth era in Danemark un septimana.
Nostre pagina pro NIU son active, ma nos debe renovar le contento.
Osmund