2006/02/21

Cursos de interlingua pro norvegianos

Åsmund Knutson, presidente del Union Norvegian pro Interlingua, presenta duo cursos de interlingua pro norvegianos (e tote illos qui comprende le norvegiano - svedeses, daneses etc).

On anque trova "Osir e Vanir" - contos del ancian religion nordic. Le vetule dios ancora influe le norvegianos moderne - e vice versa ...

Åsmund es un blogger qui comprende le possibilitates del medio. Ille anque es le Avo Blog in un circulo de blogs que uni su correspondentia con le infantes e grandinfantes. Vermente un bon idea anque pro altere familias!

3 comments:

Petro Ferrero de Hungaria said...

Le filio de °Asmund Knutson se annunciava in mi blog; ille scribeva in le anglese, su patre, le norvegian °Asmund es un grande enthusiasta de interlingua, e lo que io (o nos) pote cognoscer le. Vide le commentario a mi entrata http://zalaegerszeg.blogspot.com/2006/02/interramento-con-un-error.html

Osmund Knutson said...

Gratias Morten!
Es meraviliose esser supportate in iste obra!
Anque io vole recommendar ce que tu face, e io apprecia tu energia e creativitate.

Petro Ferrero de Hungaria said...

>> Le filio de °Asmund Knutson...<<

Pardona: Le _filia_ de °Asmund Knutson...